Livet äger!

Det gick bra med de tre visningarna som jag hade igår.
Blen en maskin såld!
Härligt!
Köparen var då jag och älskling, 
så nu behöver vi inte tänka på allt damm som blir kvar efter en vanlig dammsugare.
Så nu kommer det att vara rent och fint hos oss framöver :D
Är helnöjd!
 
Idag har vi haft 4st visningar och lyckades sälja en :D
Känns asbra!
Man kan inte säga nej till den här städmaskinen, den är TOPPEN!
 
Fick iaf in en massa namn idag så det känns bra, 
allt går framåt iaf :D
 
NU ÄR DET INTE LÅNGT KVAR!
Nu är det en vecka kvar tills vi är påväg till stockholm/Arlanda :D
Jag längtar så sjukt mycket!
Ska bli så skönt att komma iväg och bara vara vi två! <3
Du är mitt allt och jag älskar dig mest av allt i hela världen älskling!<3
 
så nu ska jag gosa ner mig vid älskling och sova så länge jag bara kan!
För jag är HELT slut....
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
kram!
 
 

Kommentera här: