Jag längtar så otroligt!

Idag blir det en sväng till Örebro igen, fast denna gången med mamma och familj :D
Ska in och kika på husvagnar :)
Sen får vi se vad som händer efter det :)
 
Sitter här och fryser!
Jag är så trött på fönstrena i lägenheten.
Det drar rätt igenom dem när det blåser ute.
Så kan nästan lika gärna sitta ute i skiten haha!
 
Idag är det två veckor och en dag kvar tills vi åker!
Längtar ihjäl mig!
Vill åka nuuuuuu!
Satt och kikade runt här på vad jag och älskling ska hitta på i sommar.
Då hittade jag att det fanns en stor ranch med hästar i Turkiet.
Så jag har bestämt att vi ska åka dit under våra två veckor och rida (a)
Vill ju så gärna åka på en veckas ridsemester men får nöja mig med att rida en sväng iaf!
Så jag hoppas att det inte ska vara allt för dyrt bara :)
 
Laddar upp en bild ifrån Cypern när vi var där för nästan ett år sedan.
Så skönt! Längtar till värmen!
 
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen :)
Har haft en helvetesvecka med att inte kunna äta som jag ska och så.
Så har känt mig värdelös som andra veckan på jobbet inte kommer...
Men nu är jag frisk och ska dit och kämpa på!
På onsdag ska jag in till Lindesberg på 6 veckors kontroll så hoppas att det ska gå bra :)
Hoppas att allt ska se fint ut :)
 
Nej nu ska jag göra mig iordning för det är dags att åka snart :)
 

hejhopp!

 

 

Kommentera här: