Hej hopp, så va en dag till slut.

Varit en helt okej dag idag ändå.
Vaknade typ vid 11 och det låg snö på marken :o
vad i helvete tänkte jag!?
så det har varit väldigt kallt idag, blä!
 
Fick för mig att jag skulle åka in marieberg galleria.
Så jag tog med mig lillasyster Caroline en sväng :D
Meningen var inte att vi skulle storshoppa,
vilket vi inte gör annars ändå, men men :)
Hittade iaf två nya bh:ar och två par trosor till på REA!
Älskar att shoppa på rea (a)
Så köpte dessa på hm:
 
 
Det andra jag köpte fanns inte med på hemsidan men iaf :D
Fan så svårt det är att hitta rätt storlek..
har gått ner så mycket nu att det blev helkonstigt haha
men hittade till slut!
Köpte trosor i storlek 38/40 och jag har haft 44/46 förut..
så jag det är lite skillnad!
Så jävla gött!
 
Efter att vi varit på marieberg och handlat så drog vi oss hemåt :)
Varit hos mamma och hälsat på,
kollade på den nya beck, så bra!
Fattar dock inte att mikael persbrandt inte ska vara gunvald längre.
Kommer inte alls vara lika bra :( blä!
 
 
 
Nej nu ska jag kika runt lite på facebook,
sen ska jag gå och lägga mig!
Sov gott!
Kram :)
 
 

Kommentera här: