Draåtfanders!

fasen så trött jag är på allt som har med arbetslöshet och akassan och göra just nu.
Är bara så jävla arg!
Här sitter man och betalar en massa för att vara med i skiten men inte får man några pengar för det.
bläääääääääääääääää
har inte fått ett 100% svar än men förväntar mig inte ett skit då de finns ett glapp i all skit.
Så jag hoppas innerligt att de ringer och säger att jag har fått jobb idag!
Annars vet jag inte vad jag ska göra!
Då är det min tur att börja sätta mig och tigga!
Annars kommer jag fan inte överleva!
bajs...
 
Aja lite agg måste man få ta ut....
 
Annars mår jag bra solen skiner ju iaf! :)
Vet inte vad vi ska hitta på idag,
meningen var att vi skulle jobba hos älsklings föräldrar men han orka inte..
Så vi får väl se vad som händer!
 
Hoppas ni har en bra dag iaf!
 
 

Kommentera här: