Det går bra nu!

6 veckors kontrollen på lindesberg gick jätte bra.
De tyckte det såg bra ut allting och jag hade endast 84cm runt midjan!
har försvunnit en hel del!
 
Så jag känner mig stolt!
 
I torsdags drog jag iväg till Västerås på utbildning för städmaskinen som jag ska sälja.
Var jätte roligt och vi körde på.
Vi var 6st som skulle utbilda sig men alla drog och jag blev ensam kvar haha!
Efter att vi var färdiga med utbildningen så drog vi till hotellet.
Lämnade alla grejer sen var vi iväg och spelade bowling :D
Gick lika dåligt som vanligt haha!
Men det var kul!
 
Sov inte så jättebra då man inte är van att sova själv (a)
Har ju sovit bredvid älskling varje natt nästan sen i december så (a)
Men det gick allt att somna till slut :)
 
På morgonen klockan halv 10 var det dags för frukost.
Så vi satt och pratade och skrattade vad jätte trevligt :) 
Sen drog vi tillbaka till kontoret och fortsatte :)
Jag fick skriva på anställningsavtal och så.
Efter 15 så fick jag åka hemåt :)
 
Idag skulle vi ha börjat med visning klockan halv 10.
Men mentorns bil hade gått sönder så hon kunde inte ta sig hit.
Det är sånt som händer, hoppas bara att det löser sig så vi hinner med de andra två visningarna idag :)
 
Nej nu ska jag ta och plocka iordning lite här hemma och sen laga mat :D
Ha en bra dag!
 
 

Kommentera här: