ben & jerrys omnomnom!

ÄNTLIGEN!
Nu känner jag mig lite piggare och senast jag åt så fick jag inte ont i magen,
så skönt att äntligen slippa det, peppar peppar att det ska vara slut på magsjukan nu!
Känns förjävligt att ha varit sjuk så länge nu.
Brukar ju liksom gå över ganska fort när man kan kräkas. men men :)
 
Var inne i Karlskoga en sväng för att handla lite och var även på stan en sväng :) 
Kikade in på Headbanger tattoo :) 
Så roligt att träffa gänget igen :D
Saknar att vara där nästa varje dag och bara njuta bland trevligt folk!
 
Köpte även den här:
 
Ni SKA smaka den!
Så jävla god alltså!
omnomnomnom!
Det är nästan lite tur att man inte kan äta så mycket för då räcker den mycket längre ;)
Finns allt många fördelar med att ha gjort en GBP.
Är sjukt glad över att jag gjorde den,
inte bara för att gå ner i vikt utan för att bli av med matmissbruket jag hade.
Kan säga att en helt vanlig dag kunde jag klämma i mig 2-3 chipspåsar,
gärna med dipp också.
På det så drack jag ca 2 liter cola om dagen...
+ att jag gärna åt skräpmat på det också..
Så ja, nu vet ni det också.
Den rätta jag kom fram och jag fick nog efter att vågen visade över 100kg..
 
Nu är jag helt faschinerad av att den kommit under det.
Idag är det 75kg som det står på vågen,
helt otroligt!
 
Har inte tagit en helbild på mig än för att jämföra men ska göra det en dag framöver!
 
Tack för att ni läser!
Kram! <3

Kommentera här: