Nu är det dags att uppdatera lite!

Var ett tag sedan jag skrev här nu igen. haha
har varit så mycket runt omkring mig så har liksom inte tagit mig tid.
Slutade på jobbet då jag kände att jag vill göra någonting annat.
Har sökt in till grunlärarprogrammet och jag får svar imorgon om jag kommer in eller inte.
Jag hoppas ju såklart att jag gör det :D
Har även fått ett erbjudande om jobb i Norge men jag vet inte hur jag ska göra med det.
Eftersom att Anton inte vill flytta dit så tror jag nog att vi håller oss på hemmaplan ändå.
 
Sommaren har ju i alla fall visat sig så jag har hunnit att få lite färg,
till och med bränna mig haha.
Just nu blåser det dock och det regnade förut.
Så är inge kul väder just nu.
 
Fick information om ett nytt sätt att tjäna pengar.
Via ett företag som heter Amway. 
Så jag ska prova på det och se hur långt man kan komma.
Ska iväg till Linköping ikväll och lyssna ännu mer och se vad man kan åstadkomma.
Så envis som jag är så ska jag kämpa och se hur långt man kan komma.
Klarade ju faktiskt av mitt mål på städmaskinföretaget så är iaf nöjd med min prestation där :)
 
Nej nu ska jag glo vidare på Awkward, vilket är superbra, så ni som inte sett det, kolla!
 
puss!

Kommentera här: