dagarna går

Igår var det en lugn förmiddag.
var iväg till dllarstore oxh kikade en sväng men annars tog vi det mest lugnt.
p eftermiddagen åkte vi till åmmeberg och hälsade på emmy och hennes barn :D blev en trevlig eftermiddag med massa skratt och skoj!
Får göras om fler gånger haha!

Idag började dagen med att jag gick upp och kollade ett avsnitt av awkward. När jag skulle kolla nästa så insåg jag att swefilmer inte hade nästa och inte heller resten av säsong 3. Så jobbigt! Så jag väntade tills posten kom för att se om jag fått mitt arbetsgivarintyg men det hade jag ju inte. Så drog iväg till karlskoga för att kika in på arbetsförmedlingen och det gick bra. Skulle bara lämna in det sista arbetsgivarintyget när det har kommit. Så nu är det frid och fröjd där iaf. 

Fick ju även svar från skolan igår och jag är i kö som reserv nummer 156... så inte stor chans att man kommer in där. Men ska iaf avvakta annars får man söka till våren igen. Så får man jobba tills dess. Om man ni hittar ett jobb vill säga ;)

Kommentera här: