ojojojoj..

Blev en helvetesresa inatt.
Jag fick paniksmärtor i övre delen av magen och visste inte vart jag skulle ta vägen.
Blev i med alvedon och slänga på sig sovtröja och mjukisar.
Drog iväg till akuten i Karlskoga.
Efter vägen in fick jag mer och mer panik.
Ni vet, jag kan ha fått tarmvred, ett sår kanske har gått upp eller alla andra skrämmande saker som kan hända efter en GBP flög igenom huvudet på mig.
Händerna och fötterna började krampa och jag kunde inte röra mig.
Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
Jag trodde att nu är det slut, nu kommer jag dö...
Kom iaf in på akuten där de bärde ut mig ur bilen och tog en massa prover.
De lugnade ner mig och allt släppte efter en massa om och men.
Allt såg bra ut och de skickade hem mig.
Snacka om rädd jag var.
Men mådde bra efter ett tag och det var inga problem att röra sig igen.
 
Usch, men nu mår jag bra!
Inga smärtor i magen alls :)
Kände mig ganska dum när allt bara släppte helt plötsligt.
Men det var skönt att komma in och kolla så allt var bra. puh!
 
Nej nu ska jag lyssna vidare på Fifty shades of grey (a)
 
 
 

Kommentera här: