Lite plus i kanten!

Idag ringde det jobb till mig, 
men var ju bara att säga att jag har opererats så jag är sjukskriven i ett par veckor.
Det roliga var att han sa att han mailar mig alla uppgifter så var det bara att höra av sig sen när jag var frisk :D
Så kanske har en chans i alla fall :D
Vilket känns skönt att veta :D
Dock har jag haft lite andra planer här. 
Är sugen på att plugga till undersköterska.
För att kunna jobba med människor, personlig assistent eller liknande.
Vilket jag tycker så mycket om :) 
Så vi får väl se vad som händer och vad AF och FK säger på Onsdag.
Har iaf ringt till Lindesberg idag och bett om ett sjukintyg så det skulle de fixa.
Fanns ingen telefontid kvar på baggängen så ska ringa imorgon igen så att jag får en tid till att ta bort agrafferna :) 
 
Känns bra i magen iaf har inte haft några större problem.
Äter det som känns bra och det fungerar för mig.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på men blir nog barnmatsburken Lasagne ;)
Så får vi se vad vi hittar på idag.
 
Ha en bra dag!
 
 

<3

 

Kommentera här: