Jaha så typiskt.

Hann aldrig med och blogga igår.
Var iväg till AF och pratade och nu är det bestämt att jag kommer bli helt arbetslös den 3 mars.
Så vad göra jag nu?
Ingen inkomst eller någonting. gött!
Så har sökt jobb som en galning här nu.
Klarar mig inte utan en inkomst, fan.
Så hoppas på att det ska ringa i telefonen och att någon vill anställa mig!
 
Var även iväg och hämtade paket som kommit ifrån WISH.
Byxorna som jag beställt var skit små, haha
så vi får väl se hur allt annat är. 
Skulle iaf få återbetalning på dem.
 
Var iväg här klockan halv 12 och tog bort agrafferna,
men det är två kvar..
Som sitter i naveln, haha
det har växt hud över dem så går inte att få bort dem, OMG
så måste in och fixa det.
Ringde till Lindesberg så får se när de hör av sig om hur jag ska göra med dem. haha
Typiskt att det ska hända mig!
Annars tyckte de att det har läkt fint så det var skönt att höra :) 
 
Nej nu ska jag hitta på nått vettigt, 
orkar inte sitta still, dock är jag jävligt trött,
så kanske ska gosa ner mig vid älskling en stund (a)

Kommentera här: