Dumping, åh helvete

Idag har jag fått känna på ordentlig dumping och även blivit helt konstig. Fy så hemskt det var. ÄTA SAKTA! Är ingenting som är lätt när man är van att kasta i sig maten, haha.
Dock provat att äta tacos idag, dock bara några chips, gurka, tomat, creme fraice, ost och lite köttfärs.
Det var gott att få tugga lite :) 
Tror inte att kroppen är riktigt återställd än heller så det går upp och ner och det är olika för varje dag hur man mår och hur/vilken mat/dryck man klarar av helt enkelt.
Åt ju även knäckebröd med leverpastej på idag.
Efter det fick jag världens dump så åt väl antagligen för fort eller så var det något utav det som jag inte kommer kunna äta i fortsättningen.
 
Annars har jag haft en bra dag :)
Trivs så sjukt bra ihop med min älskling!
Har aldrig känt mig så uppskattad och omhändertagen i hela mitt liv!
Jag älskar dig Anton så otroligt mycket ska du veta!
 
Nej nu ska jag kolla klart på avsnittet av vampire diaries sen blir det nog sängen!
 

Natti!

 

Kommentera här: