Dagarna rullar på.

Nu har jag vaknat, klockan är redan 12. 
Tiden springer iväg, haha.
Sovit gott har jag gjort iaf :)
Legat och pratat halva natten med älskling, så himla underbart att man kan prata om allt.
Ibland får vi sånna nätter när vi inte somnar, bara ligger och pratar om en massa saker.
Så himla härligt :)
 
Idag vet jag inte vad det blir att hitta på.
Får väl se vad som händer.
Var förbi och hälsade på alla barn på ungdomsgården igår,
skönt att se att de bryr sig så mycket.
Det tror man inte när man träffar dem 1gång i veckan. :)
 
Provade ligga på mage en sväng inatt då jag alltid sover på mage.
Men efter en stund blev det väldigt obehagligt och gjorde ont.
Så kan inte sova på mage riktigt än. blä.
Dock skönt att man kan sova i alla fall utan att man har ont :)
 
Jag har inte gått upp ur sängen än så har inte kollat vågen, 
men det känns att man bara försvinner nu efter operationen.
Lite läskigt är det allt!
Men äntligen kanske mina rygg och knäproblem kan bli bra! :)
 
Det är inte långt kvar tills vi ska åka utomlands heller :D
Nu är det bara 52 dagar kvar :D
Jag längtar så enormt mycket!
Ska bli så härligt att bara komma iväg jag och älskling! 
 
Nej nu ska jag göra lite frukost/lunch, ja ni vet barnmat på burk ;) haha
tur att det finns kryddor iaf så att det smakar nått!
Ha en bra dag hörreni!
 
<3
 
 

Kommentera här: