Nu är det snart semester!

Hej på er!

Nu var det ett tag sedan som jag skrev här :D
Jag fick ju ett nytt jobb här och har haft fullt upp!
I tisdags blev jag med till Västerås och sov där.
I onsdags morse drog vi iväg och åkte till Sundsvall på möte.
Var jätte roligt och trevligt att komma hemifrån trakterna ett tag.
Men var en lång biltur :)
Blev en heldag där uppe och var inte hemma förens 12 på natten.
Så blev att slänga sig i sängen direkt efter det.
I torsdags var det dags att börja gå ut och sälja den här städmaskinen helt själv.
Och se på fan att jag sålde på mitt första besök haha :D
Så blev lite rikare ;)
Hade även visningar idag men typiskt nog så gick min bil sönder igår...
Så jag måste fixa den..
Så jävla otur haha
Men kom iaf iväg på de två sista visningarna idag :)
 
Nu är det redan fredag och på söndag natt så drar vi :D
Då är det dags att ta sig emot Arlanda för att sedan dra vidare till Turkiet och Alanya :D
Jag är så himla taggad!
Ska bli så skönt att komma bort ett tag och bara njuta jag och älskling! <3
 
 
Jag älskar dig något enormt mycket älskling!
Du och jag är något helt speciellt, du är min andra halva!
Kan inte leva utan dig!
<3
 

NU ÄR DET SEMESTER!

 

JIPPI

 

Kommentera här: