Lyckligbrud!

Haft en väldigt bra dag idag, är så lycklig just nu! 
Kan inte fatta att jag träffat en så underbar kille, det finns inget som kan få mig att sluta älska dig babe! <3
Har varit en heldag hos mamma idag, var iväg till Degerfors en sväng och pantade och köpte de sista nutrilett som jag behövde :D Fatta hur mycket pengar jag lagt på det :o dock kommer det att ta in sig när jag är opererad då jag inte behöver äta mycket alls :) 
Dock kommer det att blir mycket nya kläder allt eftersom, så de som har kläder de vill bli av med kan ju skicka det till mig! Allt mellan Small och Large! hehe (a)
TAppar ju mina byxor!
 
jag mår helt fantastiskt även fast humöret går upp och ner när man inte får i sig tillräckligt med energi när man äter dessa drycker ^^ är trött hela tiden, men det kommer att bli bra är ju inte långt kvar nu! :D
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 

Kommentera här: