jaha!

hej!

nu var det ett tag som jag uppdaterade här, haha
har varit så mycket och har glömt bort att skriva ^^
jag hoppas att alla ni har haft det bra i alla fall och fortfarande läser här! :D
 
Har varit mycket fram och tillbaka nu med mitt mående,
mycket pga att folk inte tror att depression och ångest är så hemskt som det låter,
så har varit mycket helt enkelt, men som ni vet så tror jag på karma och det kommer slå tillbaka!
haha!
 
Har flyttat här i vändan också så trivs jättrebra och älskar att allt är så nära!
Behöver liksom inte ta bilen överallt.
Så småningom ska jag fixa min cykel i alla fall så att jag kan använda den. 
 
Igår var jag i lunedet nästan hela eftermiddagen,
var så skönt att bara rensa alla tankar, 
jag och morris tog även ett dopp, det var jätte skönt!
 
 
 
 
Du e la go!
 
Imorgon är det dags för karlskogafesten, så ska vara på stan nästan hela dagen!
Hoppas att vi ses där!
 
På fredag är det dags att besikta den gamla lägenheten så att man blir av med den.
Ska även till läkaren på fredag, hoppas på att få reda på om jag får operation eller inte, 
för nu börjar det bli riktigt jobbigt... </3
 
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

Kommentera här: