Jagälskardig!

Vaknade vid 11 idag, drog till stallet och red både jag och Anton, jätte mysigt! :D haha Var skönt att komma till stallet en sväng och njuta :) Senare idag ska vi till mamma :) Sen blir det att fira nyår med syrran och hennes kille :D Blir nog en toppenkväll :D taggad! 
 
Det här året har varit väldigt upp och ner. Har provat på olika jobb men ingenting som har fungerat riktigt bra. Dock mår jag bättre och bättre för varje vecka som går. Fått ja till en operation som kommer att ske i Februari så livet kommer att bli ett helt annat. Det här året började jag att rida igen och har blivit medryttare på en häst så rider minst två gånger i veckan. Träffade även en riktigt härlig kille här i slutet av året. Så jag är sjukt lycklig och trivs så sjukt bra tillsammans med honom, jag älskar dig Anton! 
 
Det nya året ser jag fram emot, ska försöka komma tillbaka in i arbete igen. Ska utredas för ADD här i början på året och även påbörja min resa som Gastric Bypass opererad efter att jag gått på modifast i 4veckor. 
 
 
 
Jag hoppas ni haft ett bra år! 
 
Puss!

Kommentera här: