beyourselfforeveryone

Att jag aldrig kan göra färdigt någonting :s
 
Blev aldrig färdig städat här hemma men ser iaf lite bättre ut än det gjorde innan. Kom ju på att jag var tvungen att åka till Degerfors för att köpa medicinen som jag glömt nu i en vecka. Så nu blev det av iaf och nu kanske jag slipper må så konstigt som jag har gjort den senaste veckan. 
Syndade idag och köpte pizza men var dock ingen höjdare, har nästan helt tröttnat på pizza, vilket är bra egentligen, så blev mycket över. Så nej nu blire inge mer pizza för min del, jag står hellre över! 
Idag har ingen heller ringt så hoppas på att de ringer imorgon så att jag kan få reda på vilken dag operationen blir :D Är så nervös! Dock längtar jag sjukt mycket så att jag kan få börja mitt nya liv! Jag är redo!
 
Känner även att jag måste dra ner på rökningen, hjärtat går i 200 och kan inte andas ordentligt när jag röker, hm kanske dags med det! 
 
Dagarna springer iväg nu, är inte alls långt kvar till jul och jag känner inte av någon direkt stämning än :/ Dock kanske det har med att jag inte har något julpynt knappt, en sketen julstake bara ^^ Det är dock inge kul att ha gran och grejer om det inte kommer att ligga några paket där, vilket det inte kommer att göra i år då jag som sagt är ensam :) Känner mig inte så taggad över julen heller då mycket förändrats, kommer inte att fira med kusinerna något alls, min såkallade pappa bryr sig inte om mig så kommer inte att fira där heller, inte ens farmor har bjudit dit mig så tänker inte åka dit heller.. Så bli att vara hos mamma och sen uppe hos mormor på kvällen. Känns väldigt konstigt att det har blivit så men inget jag kan göra åt... Jag har försökt men den andra sidan vill inte bry sig om att ha kontakt med mig så jag har gett upp..
 
 
Ja jag känner mig som en pajas!
blä orkar ingenting just nu, 
ska ut med morris sen ska jag gå och lägga mig,
finns inget att göra uppe ändå...
 
</3

Kommentera här: