Far åt helvete så mycket!

Livet rullar på och allt är bra. 
Har haft en hel helg i Västerås där jag har varit mentor.
Så har haft jättekul och skönt att få börja klättra lite i karriären också :D
Så nu är det på väg uppåt!
Har bott på ett litet vandrarhem ca 2mil utanför västerås och det var mysigt.
Skönt att se sig lite omkring.
 
Har annars haft ett par bra dagar och lyckades iaf att sälja iväg en maskin.
Så jag fick jätte mycket med beröm på mötet idag!
Så skönt att man blir uppskattad!
Pratade även med chefen om att klättra ännu mer i företaget och
han tyckte också det. 
Så kommer att kunna gå långt!
Så himla stolt över mig själv.
Att jag har gått ifrån att inte ens kunna prata med folk.
Till att kunna stå på mig och prata framför folk nästan helt utan problem.
Så jag har gjort enorma framsteg!
 
Det var skönt att komma hem till min älskade katt idag!
Har saknat honom så mycket!
Även älskling har jag saknat!
Ska bli så skönt att slippa sova helt ensam.
Jag känner att livet rullar på bra nu och allt liksom tar lite fart.
Så just nu kan vad som helst att hända.
Hoppas bara att mitt humör ska hålla i sig så att jag klarar av det jag vill!
 
Har även träffat så mycket nya vänner!
Vilket är sjukt roligt!
Alla bor liksom lite här och där också så kul att man kan hitta nya vänner.
 

Förresten så ställde jag mig på vågen igen och den visade 65,6kg...

JAG HAR FUCKING GÅTT NER 36KG!

 
 

Kommentera här: