Uppdateringgggggg

Hade en bra grilldag i mullhyttan :D
En massa skratt och prat :)
 
Efter att vi varit där blev det att ligga hemma och chilla en stund.
Sen var vi hos mamma och kollade melodifestivalen!
Och linus gick vidare! YEAH
 
Igår var vi hos Antons föräldrar och hälsade på en sväng också.
Älskling ville köra cross så tyckte han kunde göra det :) 
Jag själv satt i solen och njöt (a)
På kvällen var jag uppe hos mormor och morfar och firade dem :)
Spelade även bingo men det blev ingen vinst denna gång ^^
 
Idag har jag varit på min första jobbdag och det gick jättebra!
Är nöjd och alla verkar så trevliga!
Så det känns riktigt bra faktiskt :D
Så imorgon är det dags igen klockan 10!
 
Var så rädd att jag skulle lyckad dumpa på jobbet idag, 
men det gick faktiskt bra. 
Åt mindre än vad jag brukar bara för att vara på den säkra sidan.
Skulle inte vara så kul att börja med det första dagen :$
 
Nej nu ska jag inta soffan för att kolla på jordskott!
Slutade ju så spännande sist så jag måste verkligen se nu!
 
Hade bra!
 

Kommentera här: