Dra åt fanders :D

Haft en ganska bra dag idag iaf :)
Var iväg och jobbade och under tiden som jag satt där så ringde min mobil.
Insåg att det var jobbet som jag hade sökt och varit på intervju för.
Så jag svarade och fick veta att jag har fått jobb.
Så jag ska börja på Torsdag :D
Ska bli roligt att se hur det går. haha
Ska ju som sagt sälja dammsugare,
inget toppenjobb kanske, MEN
det är BRA betalt!
Så jag får bara tacka och ta emot och ta chansen :) 
Kan ju inte sitta och pendla 11mil om dagen när man kan jobba nära hemmet och får bättre betalt.
FInns ju ingen anledning till att tacka nej liksom.
Så nu kör vi så får vi se hur det går :D
 
Imorgon är det dags för 6veckors kontroll på Lindesbergs lassarett :)
Ska bli roligt att komma tillbaka och visa upp sig :D
Har ju gått ner en hel del :D
Ska även bli kul att se om allt ser bra ut.
Efter att vi varit i Lindeseberg ska vi in till Örebro.
Har en WIP inbjudan till H&M nya kollektion så ska in och kika på den ^^
 
Hoppas ni haft en bra dag!
För det har jag!
 
 

Kommentera här: