Varför är det så?

Jani ibland undrar ajg vart allt är på väg..
Varför är det ingen som hör av sig?
Varför är det såhär?
Vad har jag gjort för att förtjäna denna ignorans?
hmm
Skumt är det iaf och jag fattar ingenting.
Hoppas att det inte kommer att fortsätta såhär.
Då kommer det sluta med att jag blir helt själv..
Kan inte fatta att en stor familj som det heter/kallas eller vad fan man säger kan bete sig såhär.
 
Ja jag behöver ventilera lite!
Pappa finns inte i mitt liv alls för jag duger inte åt han..
sen har jätte mycket droppat efter hans försvinnande ur mitt liv..
börjar ju undra vad JAG har gjort...
Det roliga är att jag inte har gjort ett dugg! 
 
Så att ja vet inte alls vad man ska göra åt det!
 
Hoppas väl att den dagen jag får egna barn så kommer de att bli uppskattade iaf, 
det är vad jag hoppas på iaf..
annars kommer jag ta hus i helvete med det här...
 
ASSSÅ OMG JAG ORKAR INTE!
 
 
 

Kommentera här: