Nu är det dags igen.

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade igen, men har varit lite mycket runt ikring så har liksom inte haft tid och ork. Allt går bra med mat och så, det ända som jag reagerat ordentligt på är smörgåstårta och blodpudding, det går inte alls att äta, haha. Men så är det!
Fått ännu mer grejer ifrån wish, men storlekarna är ju sjukt konstiga, haha!
Så det jag skulle ha till mig fick lillasyster amanda ta! Så kan det gå!
Fick en av bikinisarna som jag beställt idag, passade bra, bara att jag har INGA tuttar kvar...... ångest...
Jaja mätte runt magen/höften härom dagen och det har försvunnit 12 fucking cm :O
Fattar ni hur mycket det är :o och inte fan kan jag se någon skillnad.. knäpppppt!
 
Var på intervju för ett jobb igår, så skulle få svar idag om jag gick vidare så får väl se :D
Hoppas på det bästa :D
Ringde även ett annat jobb igår som jag fick ;) Dock ett Homepartyjobb så framöver här kommer jag att höra av mig till er som vill ha lite partyn ;) Så det ska bli skoj!
 
Syrran sov här inatt så pratat en massa och kollat film och så <3
 
Kollade även på jordskott igår igen och fyfan så bra det är och så sjuuuukt spännande! Längtar till nästa måndag!
 
Idag är det bara 41 dagar kvar tills vi åker!
Ska bli så sjukt skönt att komma ifrån snön som kommit tillbaka hit!
 
Ha en bra dag!

Kommentera här: