Pipsvängen imorgon!

Har varit väldigt seg idag med.
hostar och snorar.
Har iaf fått behålla maten nu så är på bättringsvägen iaf :)
Har varit en ganska lugn dag. 
Städat lite här hemma och tvättat lite.
 
imorgon är det dags för pipsvängen.
En mopperunda på 5 mil som vi ska åka :) 
Efter vägen är det frågor och en del saker man ska göra för att få poäng.
Får se hur det går det här året :D
Är jag och älskling som ska åka,
Elin och Kim ska också med :D
Så ska bli roligt :D
 
På söndag är det dags för jobb igen.
Tänkte jag skulle hinna sälja 6st maskiner så att jag får följa med på lyxkryssning :D
Men vi får väl se hur det går. 
Har iaf sålt en denna månad på 4 visningar! 
Så jag känner mig duktig iaf :D
Blev ju även befodrad nyligen och vi får se hur det går.
På onsdag är det jag ska ner till Malmö så får väl se hur det går haha :D
 
Nej nu ska jag kolla på någon film eller något.
Ha en bra helg!
 
 

Kommentera här: