Dålig uppdatering, ja!

Har nu kommit hem efter två veckor i Turkiet, Alanya.
Har varit så skönt att få vara hemifrån ett tag och det var bra väder för det mesta iaf.
Badat och solat en hel del, fast vi blev lite sjuka haha.
Var ute och åkte piratskepp en dag.
Och en dag var vi och åkte jeep safari.
Så vi har sett oss omkring och sett nästan hela Alanya.
Plockade även apelsiner och de var supergoda!
Maten som var i Alanya var också supergod,
men dumpade inprincip efter varje måltid....
antingen så åt man för mycket, för fort, det var för fett eller så drack man för snabbt efter.
Så det var det svåraste med allting på semestern.
Maten.
Fick till och med åka in till akuten en dag.
Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.
För det första så kan de inte språket.
Så man får typ gissa vad de säger.
De kan inte sticka en.
De använder INGA handskar.
De använde plasthandskarna till att stoppa blodet i armen(knöt runt armen)
asså omg.
de ville lägga in mig men jag VÄGRADE!
Jag lät dem ge mig dropp en stund men sen ville jag tillbaka till hotellet. fy!
 
 
Är jättenöjd med det hotellet som vi hade. 
Var inget topphotell men de som hade hotellet var helt underbara!
Vi hade det jätte trevligt och roligt tillsammans.
Man blev verkligen välkomnad och hejjad på varje gång man gick in på hotellet.
Var som en liten extra familj :D
Någonting som jag också tyckte om var att alla prata med varandra.
Var jätte mycket människor som var ifrån norden så vi prata en massa och hade trevligt!
Hade även en liten farmor/mormor där nere, så härligt :)
 
Handlade även en hel del där nere:
1 par jeans
en massa te
3st linnen
nötter
m.m
 
Kommer bilder när jag har lagt in dem på datorn :D
 

Jag hoppas att ni har haft det bra!

 

Kommentera här: