Kanske inte jämt arbetsförnedringen.

Idag har varit en bra dag,
sov extra länge eftersom jag var så himla trött (a)
Var ute och gick promenad med morris i ca en timme.
Har ju varit sjukt fint väder ute idag, blir så glad när solen tittar fram!

Vid 15 så var jag på AF möte.
Hade inte jag haft den handläggare jag har,
så hade nog inte jag fått åka utomlands med mamma.
För försäkringskassan ansåg att det inte var lämpligt när jag är sjukskriven, 
utan då kan jag lika gärna ut och jobba 100%...
Men min handläggare sa ifrån
och tyckte att det vore bra i min rehabilitering att komma hemifrån lite
och bara vara med mamma, så TACK!
 
Efter mötet så mötte vi syster och åt på Mr.james.
mumma!
 
 
Var även och hälsade på hos mamma en sväng, <3
 
 
Nu ska jag spela LOL,
sen kolla på SOA resten av kvällen (a)
 
 

Hoppas ni haft en bra dag! 

 

<3

 
 

Kommentera här: