"imreadytoturnthetide"

Hej! :)

 
Jag hoppas att ni haft en bra fredag :D 
För det hade jag!
Sovit som en stock inatt och känner mig så grymt utvilad så skönt!
Uppe vid 10 imorse och drog till stallet :)
Började med att vi hämtade hästarna och efter vägen till stallet så kom en bil förbi i full fart...
Helvetesjävlafittgubbe! 
Så Krut stack iväg och blev skiträdd,
så jagade häst i typ en timme .__.
Så Elin körde markträning idag, efter att vi fått ut henne från stallet haha
Handtaget är lite knäppt så hon hade lyckats låsa in sig där med Morris haha :D
 
Zino och jag tränade mycket på att han ska lyssna på min röst, stanna och sakta.
Går bara bättre och bättre för varje gång, så himla roligt!
Red både med sadel och barbacka idag.
Dock så tycker Zino att det är så sjukt kul när jag rider barbacka
då han fattat att jag inte har världens bästa balans haha xD
Men jag höll mig kvar även fast han hoppade hinder och galopperade som en galning!
Tränade även lite markträning jag också och Zino lyssnar så sjukt bra!
Måste ta med och filma någongång när det är fint väder,
jag menar han går efter mig utan problem och står stilla när jag gör iordning honom,
utan att sitta fast, så känner att han litar mer och mer på en.
 
 
 
Nej nu ska jag föna håret då det tar en vecka innan det torkar annars haha 
Måste ju göra mig iordning inför fest och krogen ikväll :D
taggad? JA
Var sjukt längesen jag var ute och festa, 
känner att det är dags igen :D
 
 
 
Jag hoppas att ni har det bra och får en trevlig Lördag! 
 
Puss 
<3

Kommentera här: