Socialen ja.

jaha, pengarna kom in från soc och inte var det och hurra över, när alla räkningar är betalda så går vi back.. ringde och fråga vad jag ska göra och de ber mig ringa på måndag, vad i helvete jag måste ju betala alla räkningar idag :S men de skulle försöka fixa så någon kan ringa mig och kolla vad som inte stämmer och det hoppas jag att de gör annars ska de få höra på måndag!
jag hatar det här sitter och säljer av mig allt jag äger för att få allt att gå ihop...
BLÄ!
Hoppas att de ska lösa så att rasmus kan börja få en inkomst så det blir bättre för oss.
AF har inte ringt heller som de skulle göra denna vecka så jag vet inte vad som är på gång där..
hmm
Aja har precis duschat och fixat lite så ska vi iväg till ett par vänner och grilla och umgås :) 
Ska bli skönt att komma hemifrån lite grann.
 
Hoppas att ni har det bra iaf!
 
 

Kommentera här: