FML

Blev ingen spelning idag då hela bandet var sjuka, krya!
Så jag, linus och morris tog en sväng till örebro och var med mamma och familjen :)
Köpte inget speciellt, bara en tomteluva till morris (a) så fint!
 
Följde även med Mamma hem till Svartå en sväng,
fikade och pratade, träffade även moster och kusin :D
Bamse och Morris fick även leka en stund vilket morris tyckte va jättekul! haha
 
Har inte gjort så mycket mer idag annars,
blivit trackad pga vikten igen,
så just nu är självförtroendet på botten IGEN..
jag vet inte vad jag ska göra,
har försökt så många gånger men aldrig klarat av att fortsätta..
och nej jag vill inte ha några kommentarer som säger att "du klarar det" blablabla..
för jag vet att jag inte gör det,
kommer att få ta upp kuratorkontakten igen pga detta ..fan
 

Kommentarer:

1 mongot hanna:

skriven

Jeanette, skit i vad folk säger, bara lyssna inte, det är när du/vi lyssnar på dom som gör så man mår helvete. Visa att du är den du är och du behöver inte visa något annat. Du har en underbar kille du är förlovad med, du har cp mig och cp andy. Ja vi är stora men (fast jag är större och fetare och därför är jag lite bättre för överlever länge än vad du gör om all mat skulle försvinna HAHA ägd ;P) Så lyssna inte på allt skit snack för de trycker som sagt ner en och då kommer det bara barka åt helvete. För fan alla är väl människor för de. Och du är en av de bästa, så snälla söta rar du, BAJSA PÅ IDIOTER OCH IGNORERA DOM. Tänk på dom som bryr sig om dig istället. Dom lever bara på att du mår dåligt så visa dig inte svag. Och nej de här är ingen fjantig kommentar om att "du klarar dig gumman, jag tror på dig och blablalblabla" Utan nästa gång någon klankar ner på dig ha denna text i huvudet. Sköt dig själv och skjut i andra haha ;)
Älskar dig gumman och ta inte de här illa för det är inte alls menat så och de vet du! :)

Svar: Hanna du är guldvärd<3 Tack för att du finns! Dina ord stärker mig! älskar dig! <3<3<3
Jeanette

Kommentera här: